بازی eFootball 2023 برای کامپیوتر

بازی eFootball 2023 برای کامپیوتر

قطعاً اگر از طرفداران قدیمی و دوآتشه بازی‌های فوتبالی باشید، در میان دو دسته از افراد قرار می‌گیرید، علاقه‌مندان به بازی FIFA و علاقه‌مندان به سری بازی‌های PES. این دو بازی را می‌توان رقیب سرسخت و همچنین بهترین شبیه‌سازهای ورزشی رشته فوتبال دانست که هر سال با شماره جدیدی مهمان طرفدارانشان بوده تا تجربه مجازی و لذت‌بخشی از فوتبال را در دنیای بازی‌های ویدیویی به خورد آن‌ها دهند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
42%
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

قطعاً اگر از طرفداران قدیمی و دوآتشه بازی‌های فوتبالی باشید، در میان دو دسته از افراد قرار می‌گیرید، علاقه‌مندان به بازی FIFA و علاقه‌مندان به سری بازی‌های PES. این دو بازی را می‌توان رقیب سرسخت و همچنین بهترین شبیه‌سازهای ورزشی رشته فوتبال دانست که هر سال با شماره جدیدی مهمان طرفدارانشان بوده تا تجربه مجازی و لذت‌بخشی از فوتبال را در دنیای بازی‌های ویدیویی به خورد آن‌ها دهند. هرچند سری فیفا از گذشته تا به امروز با نامی یکسان باقی‌مانده اما بازی PES در ابتدا با عنوان Winning Eleven معرفی شد، برای بازه‌ای طولانی به نام Pro Evolution Soccer یا همان PES تغییر پیدا کرد و امروز با جدیدترین اسم یعنی eFootball منتشر شده است. جدیدترین شماره این سری با نام بازی eFootball 2023 از استودیو Konami در اختیار شما است تا تجربه‌ای لذت‌بخش همراه با طعم جام جهانی را در دنیای فوتبال مجازی به خورد خود دهید.

فوتبال با طعمی جذاب و رایگان

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی بازی eFootball 2023 یا بازی پی اس 2023 می‌توان به رایگان بودن آن اشاره کرد. تمام محتوای اصلی بازی، به‌روزرسانی‌ها و بخش آنلاین بدون هیچ پرداختی از سمت بازیکن در اختیارش قرار می‌گیرد. این موضوع شاید یکی از مهم‌ترین برگ‌ها برنده بازی در مقابل رقیبش یعنی بازی FIFA 23 است. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به پشتیبانی از قابلیت Cross-platform است که به تمامی بازیکنان در هر پلتفرمی اجازه می‌دهد تا با یکدیگر به تجربه بازی بپردازند.

فوتبال واقع‌گرایانه و لذت‌بخش در بازی eFootball 2023

شاید اگر تجربه اولین بازی eFootball را داشته باشید از باگ‌ها و مشکلات فراوانش اطلاع دارید که بسیاری از هواداران را ناامید کرد. هرچند بازی با به‌روزرسانی‌های مختلف و متعدد از سمت استودیو سازنده توانست به وضعیت قابل قبولی برسد. بازی eFootball 2023 با بهبود بسیاری از ویژگی‌ها سعی در ارائه بهترین و واقع‌گرایانه‌ترین شبیه‌سازی فوتبال دارد. تمامی انیمیشن‌ها، ویژگی‌های بازیکنان و فیزیک توپ به شکلی زیبا و دقیق طراحی شده تجربه‌ای لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی از فوتبال را در اختیارتان قرار خواهد داد.

آپدیت بزرگ بازی eFootball 2023 برای جام جهانی

جدیدترین آپدیت بازی eFootball 2023 علاوه بر ایجاد کردن تغییرات و به‌روزرسانی‌ها در تیم‌ها و نقل و انتقادات، بازی‌های جام جهانی را نیز همراه کرده تا تجربه لذت‌بخشی از این رویداد بزرگ را نیز در دنیای مجازی داشته باشید. به جز این بسیاری از باگ‌ها و مشکلات بازی نیز در به‌روزرسانی‌های دائمی بازی برطرف شده تا تجربه ناکام اولین شماره تکرار نشود.

وجود حالت‌های مختلفی برای تجربه بازی eFootball 2023

علاوه بر حالت عادی برای مسابقه، لیگ‌های مختلفی برای شرکت کردن وجود دارد و همچنین می‌توانید در بخش چالش‌ها، رویدادهای متفاوتی را تجربه کنید و در صورت پیروزی، ارز داخل بازی به دست آورید. این ارز برای خریدن محتوای داخل بازی مانند لباس‌های دوم تیم‌ها، پوسته برای توپ فوتبال و… استفاده خواهد شد. همچنین می‌توانید ارز داخل بازی را با پول واقعی خریداری کرده و از آیتم‌های درون بازی بیشتری بهره‌مند شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های FIFA 23 و NBA 2K23 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی eFootball 2023 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64bit
Processor: Intel Core i5-2300, / AMD FX-4350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 Ti / Radeon HD 7790
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64bit
Processor: Intel Core i5-7600 / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 590
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.