بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای پلی استیشن 5

بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای پلی استیشن 5 (2023)

نسخه اصلی اضافه شد
کشور:

Marvels Spider Man 2، دنباله مورد انتظار بازی تحسین شده Marvels Spider Man از استودیو Insomniac Games، تجربه‌ای حماسی از ژانر بازی‌های ابرقهرمانی را ارائه می‌دهد.

رضایت کاربران
100% (4 رای)
69
95%
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
دیتای ریجن یک
دانلود پارت 2 با لينک مستقيم

Marvels Spider Man 2، دنباله مورد انتظار بازی تحسین شده Marvels Spider Man از استودیو Insomniac Games، تجربه‌ای حماسی از ژانر بازی‌های ابرقهرمانی را ارائه می‌دهد. این بازی بر اساس پایه قوی و مستحکمی که توسط قسمت اول گذاشته شده، روایتی پیچیده، گرافیکی نفس‌گیر و مکانیک‌های مبارزه هیجان‌انگیزی ارائه می‌کند که روح و قدرت واقعی مرد عنکبوتی در صنعت گیم را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد. این بازی ترکیبی از مأموریت‌های جانبی متقاعدکننده و مراحل داستانی بسیار عظیم است. برخی از داستان‌های جانبی زمینه را برای بازی‌های آینده فراهم کرده و به روایت کلی این اثر می‌افزایند.

قدم گذاشتن مجدد در لباس مرد عنکبوتی

در Marvels Spider Man 2، بازیکنان به جای پیتر پارکر و مایلز مورالس که اکنون با هم برای محافظت از شهر نیویورک کار می‌کنند، قدم می‌گذارند. این رویکرد شخصیت دوگانه نه تنها داستان سرایی را غنی کرده، بلکه گیم پلی را نیز متنوع می‌کند. روایت عمیق و جذاب بوده که پر از موضوعات حل نشده از بازی قبلی است؛ مانند بازگشت دوست دوران کودکی پیتر، هری آزبورن که بهبودی او از یک بیماری لاعلاج با یک موجود مرموز مرتبط است. در همین حال، کریون شکارچی بی امان نیویورک را هدف قرار داده و تهدیدی قابل توجه برای ساکنان آن خلق کرده است. این داستان‌ها در قالب یک گیم پلی عالی و خاص ارائه شده‌اند.

راهنمای قدم به قدم بازی Marvel’s Spider Man 2

راهنمای قدم به قدم بازی Marvel’s Spider Man 2

بازی Marvel’s Spider Man 2 توسط استودیو Insomniac Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Marvel’s Spider Man 2 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

مبارزه با شخصیت‌های شرور محبوب

این بازی با باس‌های حماسی خود می‌درخشد که شامل برخوردهای چند مرحله‌ای با شخصیت‌های شرور معروف دنیای مرد عنکبوتی است. بازیکنان می‌توانند انتظار رویارویی‌های هیجان‌انگیز با دشمنانی مانند ونوم و کریون را داشته باشند. این بازی همچنین توانایی‌ها و ابزارهای جدیدی را برای پیتر و مایلز معرفی می‌کند و به مبارزه عمق و تنوع می‌بخشد. استفاده از حس عنکبوتی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در نبردهای سینمایی و سریع، جاخالی‌ها و ضربه‌های به‌موقع انجام دهند و تجربه‌ای واقعاً به یاد ماندنی ایجاد کنند. شما توانایی به دست آوردن ده‌ها لباس خاص مرد عنکبوتی از فیلم ها، کمیک ها و غیره را خواهید داشت.

شهری بزرگ و عمیق برای گشت و گذار

شهر نیویورک جهان باز که به دقت جان گرفته است، به عنوان زمین بازی عالی برای مرد عنکبوتی عمل می‌کند. بازیکنان می‌توانند بدون دردسر شهر را با استفاده از چرخش تارهایشان طی کنند، اما اضافه شدن Web Wings بُعد جدیدی را به کاوش معرفی کرده و آن را هیجان‌انگیزتر از همیشه می‌کند. سفر سریع یک گزینه همیشگی است، اما منظره شهر دقیق بازیکنان را تشویق می‌کند تا به صورت دستی حرکت کنند و همچنین درگیر فعالیت‌های جانبی و شکار آیتم‌های پنهان در طول مسیر شوند. یکی از ویژگی‌های بارز بازی کیفیت بصری خیره کننده آن است. همچنین با درگیر شدن در نبردها، دنیای بازی با واکنش، به صورت پویا تغییر می‌کند.

یکی از بهترین بازی‌های سال جاری

Marvels Spider Man 2 اثری فوق‌العاده در دنیای فرنچایز مرد عنکبوتی از استودیوی Insomniac است. این بازی نوید یک تجربه ابرقهرمانی واقعی، داستان‌سرایی جذاب، مبارزات هیجان‌انگیز و شهر نیویورک با فضایی باز و خیره‌کننده را ارائه می‌دهد. چه از طرف‌داران پروپا قرص مرد عنکبوتی باشید و چه تازه وارد به این سری، این بازی یک عنوان ضروری و یک رقیب قدرتمند برای جایزه بهترین بازی سال است. این اثر همچنین تجربه متعادلی را ارائه می‌کند و بازیکنان خط داستانی اصلی را در حدود 10 تا 15 ساعت کامل می‌کنند. پس اگر از عاشقان مرد عنکبوتی هستید، توصیه می‌کنیم که این شاهکار را سریعاً دانلود کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای پلی استیشن 5  با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید

  • جوایز: بهترین بازی فصل اول 2023

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.